Przeglądy gwarancyjne wszystkich marek
Zaufanie klienta zbudowaliśmy na profesjonalizmie. Doceniono nasz świetny warsztat, kompleksową usługę i fachowość. Poziomem dorównujemy Autoryzowanym Stacjom Obsługi. Dzisiaj posiadacze nowych samochodów mogą sami wybrać czy przeglądy gwarancyjne realizować w autoryzowanych serwisach producenta pojazdu, czy w innych serwisach samochodowych. Oczywiście o odpowiedniej certyfikacji. Aktualny stan prawny (regulacje GVO/ MV BER) to ukłon w stronę klienta, wolnego obrotu gospodarczego i serwisów takich jak Bosch Car Service, które mogą rywalizować z serwisami ASO o klientów salonów samochodowych. Nasz warsztat jest więc kompleksowo przygotowany od strony technicznej i zabezpieczony prawnie do realizowania wszelkich napraw okresie gwarancyjnym. Powierzając nam swój samochód nie tracą Państwo gwarancji całopojazdowej.
Prawo po stronie klienta
Regulacje GVO, które weszły w życie w Polsce z dniem 1 listopada 2004 roku (Dz. U. Nr 38, poz. 329) oraz rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję z dnia 8 października 2010 roku (Dz.U. Nr 198, poz. 1315), tj. aktualnie obowiązujące rozporządzenie MV BER, liberalizują podejście do obsługi posprzedażnej samochodów i dają konsumentom, również firmom posiadającym floty samochodowe, prawo do decydowania o miejscu zlecania usług nieobjętych bezpłatną gwarancją producenta, również w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej. Przeglądy eksploatacyjne wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów samochodów w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Montaż wyłącznie części zgodnych z oryginałem w myśl obowiązujących przepisów GVO. Zgodnie z obowiązującymi od 01.11.2004 przepisami GVO wykonywanie przeglądów okresowych poza siecią warsztatową producenta pojazdu nie ogranicza praw właściciela pojazdu do roszczeń gwarancyjnych. Naprawy bieżące i eksploatacyjne przeprowadzamy na podstawie dokumentacji technicznej tzw. Bosch ESI[tronic] zgodnej z wytycznymi producentów pojazdów. Dokumentacja ta zawiera: – dokumentację techniczną diagnostyczną
– zakresy przeglądowe zgodne z wymaganiami producentów pojazdów
– czasy naprawcze oparte na normach producentów samochodów
Gwarancja
Ponieważ branża części samochodowych i ich wymiany jest specyficznym segmentem rynku handlu i usług wszystkie części i akcesoria (w tym Bosch) używane przez nas posiadają gwarancję ich producenta. Nasz serwis postępują zgodnie z procedurami reklamacyjnymi poszczególnych producentów zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. W naszym serwisie podobnie jak w całej sieci Bosch Car Service wdrożyliśmy system ISO 9001: 2008. Ten certyfikat potwierdza jakość we wszystkich serwisach skupionych pod marką Robert Bosch Sp. z o.o. jako administratorem całej sieci. Zapracowaliśmy na to wysoką jakością obsługi. Klient wyjeżdża od nas zadowolony i do nas wraca. Zachęcamy tych z Państwa, którzy jeszcze nie korzystali z usług naszego autoryzowanego warsztatu Bosch Car Service do zaufania naszym specjalistom. Również w okresie gwarancyjnym, oczywiście bez utraty gwarancji na samochód.
Po odbiorze autka wszystko działa bez problemów, cała usterka usunieta. Naprawa odbyła się bardzo szybko. Dziękuję za znalezienie terminu dla mnie.